Site Map

Információ

Internet Explorer böngészőknél megjelenítési hibák tapasztalhatók. Ajánlott: Google Chrome.
E-mail küldés ezen a linken lehetséges! Várjuk ligájának híreit, cikkeit, eseményeit...mindent, ami az rFactor (1-2) világával kapcsolatos.

2009. szeptember 5.

Logitech Formula Force EX







Talán Magyarországon a Logitech a legnagyobb kormány gyártó, magas minőségű termékeket készít.



A Formula Force EX egy nagyon jó kormány. Sok profi is használja, én is ennek a kormánynak vagyok a felhasználója. A holtjátékat nagyon kicsi, tehát nem kell 1-2 cm-t mozdítani a kormányon, hogy a játékban is megmozduljon a kormány/kerék. 12 db programozható gombja van, de ha minden apróságot beleszámolunk, akkor többet is találhatunk. A vezérlő két oldala gumírozott. Két pedálja van, fék/gáz. A felfogatása is nagyon jó, sok kormánynál a tapadókorongos technológiát alkalmazzák, de itt két csavarral hozzá lehet csavarozni az asztalhoz. rFactor-ban kitűnően működik, jó a Force Feedback is. A működéshez szükséges áram, egy adapteren keresztül érkezik, tehát nem a számítógépből vesz le energiát. A két váltókar hátul található, nagyon masszív gombok, könnyen működnek, nem kell nagy erőfeszítés hozzá. Az én meglátásom szerint Open Wheel autókhoz jobb, a nevébe is bent van, hogy Formula. Túrakocsira is természetesen tökéletes, mikor Gamepad-del mentem, akkor zárt autókkal jobb köröket tudtam menni, mint az EX-szel. Néhányan mondják, hogy a fogaskerekek elcsúsznak. Én ezt nem tapasztaltam. Összességében nagyon jó, sok gomb van rajt, kényelmes a fogása. Csak ajánlani tudom!
Írta: Atti0822

Szólj hozzá Facebook profiloddal!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ossza meg véleményét, akár névtelenül is! A bejelentkezés gombra kattintva több opciót is talál.

Megosztás

Megosztás Twitter-en Megosztás a Delicious-on Megosztás a Facebook-on Megosztás a Digg-en Megosztás a Stumbleupon-on Kedvencek közé adás További lehetőségek
Az oldal bármely részén használható (a főoldal megosztására, cikkek megosztására, stb.)